basketjim Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jo... Märkte det då jag körde Minas Tirith med över 2000 eneheter. Det laggade otroligt ^_^ Men tack så hemskt mycket för Trainern Jokinen. Ska nog bara sitta och spela ett flertal timmar framöver. jag får upp hoodlum trainer men när jag trycker f1 eller någon annan så händer inget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Du kör väl på Fälttåg...? Engelska versionen... Isåfall så har du gjort något fel :huh: Men för mig funkar det. Det är en hel del irriterande om man ska prova F8. Alla jäklar blir till lvl 10. Att man inte kan bestämma att en gubbe ska bli det. Och inte hela jäkla bunten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basketjim Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Du kör väl på Fälttåg...? Engelska versionen... Isåfall så har du gjort något fel :huh: Men för mig funkar det. Det är en hel del irriterande om man ska prova F8. Alla jäklar blir till lvl 10. Att man inte kan bestämma att en gubbe ska bli det. Och inte hela jäkla bunten. klart jag gör engelskt språk och goda fältåget,ska man lägga den på nått speciellt ställe?? hur gjorde du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag packade upp den... Klickade på den och då kom den fram bara. Så lät jag den vara, jag tog itne bort den och bara startade spelet. Sedan så fuskade jag på en aning. Lite överdrivet mycket kanske ^_^ Men det är kul att Köra Helms Klyfta och Minas Tirith nu när man kan få en jäkla massa gubbar. Exe; Har nu 422 ryttare efter Helms Klyfta, och Hjältarna förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 fungerar denna på verison 1.01?? det gör det inte för mig. ska man typ ta bort den och "instalera" den igen för att funka? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 1.01? Vet knappt vilken version jag har på min ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 om du kan spela online så har du nog 1.01 eftersom man tydligen måste ha den nya uppgraderingen att spela o0nline.. jag fixa det idag men trainern funkar inte.. nån som har 1.01 och har en trainer som funkar? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jag söker en trainer eller en mod som ger mer komandopoäng och pengar. Nån som har ??? Säg vart man kan hitta den då. hjälp med splinter cell mejla din splintter cell bok till mig snä[email protected] :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 har det med ämnet att göra??? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Han kände nog Xbox_master men han skulle nog ha använt Pm istället. Men då borde jag nog fixa den uppgraderingen. Men konstigt att den itne funkar då :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 mmm men den kanske funkar för er vem vet.. jag letar en till nu.. får se om jag hittar någon ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ja... Men går det att ta bort denna Patch eller vad det nu är och att sedan sätta dit den igen? Isåfall kan du ju bara prova en gång. Men annars så ber jag dig Lycka till ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.