basketjim Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag söker en trainer eller en mod som ger mer komandopoäng och pengar. Nån som har ??? Säg vart man kan hitta den då. jag hittade en modd som gör att man får minst 1000 i cap och alla hjältar kostar typ 5oo,2 sauron fast dom kostar 10000 och 5000 men det får man snabbt eftersom modden ger 100 per resurshus och 2 nya armeer,alver och någon annan som man kan bygga spindlar och vargar utan ryttar. och mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) Ja... Men går det att ta bort denna Patch eller vad det nu är och att sedan sätta dit den igen? Isåfall kan du ju bara prova en gång. Men annars så ber jag dig Lycka till ^_^ har testat nu och det funka inte men körde/kör du online utan den dära uppgraderingen jag tvilar på att du gjorde det men vem vet..men när du har fixat uppgraderingen så kolla om det funkar för dig.. säg till då om du inte redan har gjort det :bah: Redigerat 27 Mars 2005 av Zekk_018 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 om du kan spela online så har du nog 1.01 eftersom man tydligen måste ha den nya uppgraderingen att spela o0nline.. jag fixa det idag men trainern funkar inte.. nån som har 1.01 och har en trainer som funkar? :huh: Nej...trainern är skapad för 1.0 och inget annat. Om du vill ha en får du göra en själv eller vänta på att någon annan gör en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag söker en trainer eller en mod som ger mer komandopoäng och pengar. Nån som har ??? Säg vart man kan hitta den då. Många har hittat nu antar jag. Man kan skapa Elrond, Isildur och många fler. Modden kan man ladda ner på http://xcom.xhost.ro/index.php Det finns fler moddar dessutom ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) om du kan spela online så har du nog 1.01 eftersom man tydligen måste ha den nya uppgraderingen att spela o0nline.. jag fixa det idag men trainern funkar inte.. nån som har 1.01 och har en trainer som funkar? :huh: okej men jag vet inte hur man gör det :blink: :( Redigerat 28 Mars 2005 av Zekk_018 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Avinstallera den och installera den igen? Vet inget annat sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Avinstallera den och installera den igen? Vet inget annat sätt... japp. det funka inte.. jag får väll vänta på nån annan att göra det om inte någon kan säga en mycket bra förklaring hur man gör en trainer :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Bra fråga där ^^' Men sinom tid så kommer det säkert en Trainer som godtar 1.01, det är bara att vänta och se. Den kanske till och med är förbättrad då ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Bra fråga där ^^' Men sinom tid så kommer det säkert en Trainer som godtar 1.01, det är bara att vänta och se. Den kanske till och med är förbättrad då ^_^ ja det får man hoppas :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Bra fråga där ^^' Men sinom tid så kommer det säkert en Trainer som godtar 1.01, det är bara att vänta och se. Den kanske till och med är förbättrad då ^_^ Jag har inte en trainer men jag har kört en bana online , så nu har jag en bana där lägren är Orthanc, Mordor(Svarta Porten mm), Helms Deep, MInas Tirith.På banan finns Elrond med mera.. Hur kollar man vilken version(om jag har uppdaterat) man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Nu kommer en fråga som jag gärna viljat fått svar på. Hur får man upp kartor man laddat ner i själva spelet. Man kan spela det på Skärmmytsling eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) Avinstallera den och installera den igen? Vet inget annat sätt... Jag kan förklara det lätta sättet... Ladda ned ett memory cheat-program. Ladda ned en trainerskapare. Starta spelet du skall traina. Låt oss säga att du vill ha mer command points...Du kör med onda laget och ser att du har 600points för tillfället. Du skriver in värdet 600 i memory cheatern och vipps så kommer ett par adresser upp med värdet 600. Skriv in dessa i trainerprogrammet och välj ADD DWORD 1000. ADD visar att du vill lägga till mer points. DWORD behöver du inte bry dig om. 1000 är hur många points du vill ha per gång. Om du inte vill göra på det viset kan du frysa ett värde. Till exempel pengar. Du skriver in hur mycket pengar du har i memorycheatern och skriver in addresserna i trainerprogrammet. Du väljer FREEZE VALUE och du får oändligt med pengar. EDIT: Om du vill göra en trainer bör du vänta tills patch 1.02 kommer ut vilket är snart. Rowyn: 1. Den Här Datorn 2. C: 3. Documents and Settings 4. Mappen med ditt Windows XP användarnamn Om du inte har ett användarnamn kan du testa administratör 5. Application Data 6. My Battle for Middle-earth Files 7. Maps Lägg .map filerna i Maps mappen. Kom ihåg att du måste ha "visa dolda filer" aktiverat för att se Application Data mappen. Du vet säkert hur man gör, men jag skriver hur ändå. Öppna t.ex C: hårddisken och klicka upp Verktyg-menyn. Klicka sedan fram mappalternativ. Klicka på visning-tabben och bocka för "Visa Dolda Filer Och Mappar" Redigerat 30 Mars 2005 av Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.