Zekk_018 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag kan förklara det lätta sättet... Ladda ned ett memory cheat-program. Ladda ned en trainerskapare. Starta spelet du skall traina. Låt oss säga att du vill ha mer command points...Du kör med onda laget och ser att du har 600points för tillfället. Du skriver in värdet 600 i memory cheatern och vipps så kommer ett par adresser upp med värdet 600. Skriv in dessa i trainerprogrammet och välj ADD DWORD 1000. ADD visar att du vill lägga till mer points. DWORD behöver du inte bry dig om. 1000 är hur många points du vill ha per gång. Om du inte vill göra på det viset kan du frysa ett värde. Till exempel pengar. Du skriver in hur mycket pengar du har i memorycheatern och skriver in addresserna i trainerprogrammet. Du väljer FREEZE VALUE och du får oändligt med pengar. EDIT: Om du vill göra en trainer bör du vänta tills patch 1.02 kommer ut vilket är snart. okej ska vänta... ungefär kommer den?? och jag frågar.. har ni first age moden? skit rolig man kan vara alver.. och Mordor fast dom är ännu starkare. man åkalla (eller nått sånt) Saruon, Balrogen, nån mega saroun (glömt hans namn) och horn monstret.. och drakar som Nazgul sitter på.. (men Nazgul finns inte) men det är skit kul :medieval: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Rowyn: 1. Den Här Datorn 2. C: 3. Documents and Settings 4. Mappen med ditt Windows XP användarnamn Om du inte har ett användarnamn kan du testa administratör 5. Application Data 6. My Battle for Middle-earth Files 7. Maps Lägg .map filerna i Maps mappen. Kom ihåg att du måste ha "visa dolda filer" aktiverat för att se Application Data mappen. Du vet säkert hur man gör, men jag skriver hur ändå. Öppna t.ex C: hårddisken och klicka upp Verktyg-menyn. Klicka sedan fram mappalternativ. Klicka på visning-tabben och bocka för "Visa Dolda Filer Och Mappar" Är det bara att starta spelet sen? Det är inget mer man behöver göra? För jag har gjort exakt samma sak förut fast på svenska versionen. Är det någon skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Rowyn: 1. Den Här Datorn 2. C: 3. Documents and Settings 4. Mappen med ditt Windows XP användarnamn Om du inte har ett användarnamn kan du testa administratör 5. Application Data 6. My Battle for Middle-earth Files 7. Maps Lägg .map filerna i Maps mappen. Kom ihåg att du måste ha "visa dolda filer" aktiverat för att se Application Data mappen. Du vet säkert hur man gör, men jag skriver hur ändå. Öppna t.ex C: hårddisken och klicka upp Verktyg-menyn. Klicka sedan fram mappalternativ. Klicka på visning-tabben och bocka för "Visa Dolda Filer Och Mappar" ja du ska kunna köra direkt.. jag kunde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jaja ^_^ Det är bara att försöka. Tack iallafall så mycket för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det här ämnet kan låsas nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det behövs väl itne låsas... Kan väl fortfarande prata om problem ang. Battle For Middle-Earth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 visst det kan vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 japp.. har just klarat Minas Thirit och tycker ni att jag ska köra svarta porten direkt eller? jag har i allafall börjat på en annan bana men vet inte om jag ska köra svarta porten efter den.. vet inte vad jag ska göra.. hur gjorde ni?? körde ni svarta porten direkt efter Minas Thirit?? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Nej..: Det kan man ju inte. Man måste först ta över några ställen innan man kan tåga mot Svarta Porten. Dumt nog så gjorde jag bara en jäkla massa bågskyttar i Min Gondor Armé. Kanske var det bara 2 enheter som var soldater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 okej... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Nej..: Det kan man ju inte. Man måste först ta över några ställen innan man kan tåga mot Svarta Porten. Dumt nog så gjorde jag bara en jäkla massa bågskyttar i Min Gondor Armé. Kanske var det bara 2 enheter som var soldater. Jag hade bara bågskyttar och jag klarade mig fint.. Hade du uppgraderat dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Självklart... alla har eld och tung rustning. Alla de är snart på Rank 10. Kanske 7-9 just nu men kommer nog bli 10 om jag tränar upp dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.