Kraver Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 jag tyckte att svarta porten var enkel. För jag hade ganalf i grad 10. Gjorde hans bästa attak varje gång dem kom dödade nästan alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 (redigerat) Självklart... alla har eld och tung rustning. Alla de är snart på Rank 10. Kanske 7-9 just nu men kommer nog bli 10 om jag tränar upp dem. Men vad, hade du Gondor sämsta bågskyttar?? Det är ju Utbygdsjägare man behöver.. Redigerat 7 April 2005 av joaacim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 jag tyckte att svarta porten var enkel. För jag hade ganalf i grad 10. Gjorde hans bästa attak varje gång dem kom dödade nästan alla. Ee det beror väl på vilken Svårighets grad din motståndare har? Lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Självklart... alla har eld och tung rustning. Alla de är snart på Rank 10. Kanske 7-9 just nu men kommer nog bli 10 om jag tränar upp dem. 1, Att man kanske bara vill ta en Rank level. Tycker det blir bara tråkigt om alla gubbar blir till lv 10. Exe; Om man har svårt att få alla hjältar på de godas första bana till rank 2 och vill det så kanske det borde finnas något sånt. 2, Ja... Utbytesjägare är bra vid täta områden som skog och sådant. Men vid fält är Gondor Bågskyttar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 1, Att man kanske bara vill ta en Rank level. Tycker det blir bara tråkigt om alla gubbar blir till lv 10. Exe; Om man har svårt att få alla hjältar på de godas första bana till rank 2 och vill det så kanske det borde finnas något sånt. 2, Ja... Utbytesjägare är bra vid täta områden som skog och sådant. Men vid fält är Gondor Bågskyttar bäst. Det blir väll lätt om du ställer dina hjälter på avstånd från ubygdsjägarna, då hinner de skjuta ner orcherna eller vad som nu kommern.. Och varannan anfallsvåg kan man ju bryta hela vågen med Gandalfs bästa attack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 1, Att man kanske bara vill ta en Rank level. Tycker det blir bara tråkigt om alla gubbar blir till lv 10. Exe; Om man har svårt att få alla hjältar på de godas första bana till rank 2 och vill det så kanske det borde finnas något sånt. 2, Ja... Utbytesjägare är bra vid täta områden som skog och sådant. Men vid fält är Gondor Bågskyttar bäst. Har ingen betydelse med Gondors Bågskyttar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 1, Att man kanske bara vill ta en Rank level. Tycker det blir bara tråkigt om alla gubbar blir till lv 10. Exe; Om man har svårt att få alla hjältar på de godas första bana till rank 2 och vill det så kanske det borde finnas något sånt. 2, Ja... Utbytesjägare är bra vid täta områden som skog och sådant. Men vid fält är Gondor Bågskyttar bäst. JAg tycker att det känns som att Utbygdsjägarna har en större "attackskada", kan det stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jo... Vi har alla våra egna Strategier inom Krigs Spel ^_^ Kan inget ändra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jo... Vi har alla våra egna Strategier inom Krigs Spel ^_^ Kan inget ändra på. Jag har stora problem med modar som jag laddar hem, jag fattar typ inte allt... Men jag fått en av dem att funka och den är underbar :D, särskilt på fältåg högre kommandopoäng, större enheter en enhet består nu av typ 3 enheter, Saruman har nya krafter, Elrond har blandade egenskaper bla Legolas skur av pilar, Sauron kan på Skärmytsling åtkalla Balrogen själv Om du köpt kraften Den Enda Ringen... Isildurs Narsil attack tar inte lika mycket hälsa från byggnader, Gothmog vargryttaren finns som hjälte för Isengård! Det och mycket mera.. Är det nån som har en bra och lätt mod? Jag har försökt med bla HAldir och First Age Mod men jag fattar noll :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basketjim Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jo... Vi har alla våra egna Strategier inom Krigs Spel ^_^ Kan inget ändra på. hero modden e bara att instalera,funkar på 1.2 first age funkar på 1.0,bara att byta ut några filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 hero modden e bara att instalera,funkar på 1.2 first age funkar på 1.0,bara att byta ut några filer inge bra tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Håller med... Men bli medlem på forumet som finns på http://xcom.xhost.ro/index.php Bli medlem i forumet. Dom hjälpte mig en hel del. Skaparen av First Age finns på sidan ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.