coolsamus Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 kan beybisarna bli barn?och barnen vuxna? det är rätt så jobbigt att he en skrikande beybis jag fick min beybis efter jag kn*l*a med min tjej i the sims deluxe editon Citera
zipy Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 bebysarna kan bli barn men jag tror inte att dom kan bli vuxna. Citera
Gäst Tobbis Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 skriv inte kn*l*a! skrtiv "älskade" Citera
robbz Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 på the sims 2 kan barn bli tonåringar sen vuxna o sen pansionärer o sen död Citera
KazeN Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 på the sims blir mina bebysar barn efter 3dagar. vuxna har jag däremot aldrig sett dom bli Citera
Gäst Anta Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 på the sims 2 kan barn bli tonåringar sen vuxna o sen pansionärer o sen död Hur vet du det har the sims 2 kommit ut?Eller har du läst de Citera
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 på the sims 2 kan barn bli tonåringar sen vuxna o sen pansionärer o sen död Hur vet du det har the sims 2 kommit ut?Eller har du läst de Ja, det har kommit ut! Iaf en demo-skiva om hur det kommer att se ut! ;) Citera
Chihuahua Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Sen finns det redan en mängd sajter och tidningar som redan gjort sidlånga reportage. Jo, sim-barnen ska kunna bli vuxna i The Sims. Har aldrig själv råkat ut för det, men kompisar har berättat att det ska gå, bara att det tar en OÄNDLIGT lång tid... Citera
Waluigi Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Det kommer att komma i början på 2004 det läste jag i en broschyr som man fick när man köpte sims bustin out Citera
chrillechrille Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Dom har inte ens gjort klart The Sims 2 och vissa säger att det kommeri vår och så men det finns inget bestämt release-datum. Önskade att det släpptes idag. Citera
Waluigi Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Jag vet när det släpps den 3 FEBRUARI!!!! nöjda nu?? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.