Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Kanske är det en bugg? Jag kan nämligen inte hitta adreline i San Andreas. Och jag tittar i min speciella guid efter det på nästan alla ställen. Eller vad har hänt? :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Kanske är det en bugg? Jag kan nämligen inte hitta adreline i San Andreas. Och jag tittar i min speciella guid efter det på nästan alla ställen. Eller vad har hänt? :blink: :huh: Rockstar kanske tog bort det :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Va f*n är adreline? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Va f*n är adreline? Det var det som fanns med i gta3..när man tog det blev det slow-motion i spelet och man slog så hårt att dom flög iväg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Va f*n är adreline? Det fanns i vc oxå.Nå, har ni en förklaring? :blink: Det står t.o.m i min guid, och det är den officiella guiden till detta spel, så liite konstigt är det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Om du använder fusk så kan du ju alltid ta adrenalin fusket . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Om du använder fusk så kan du ju alltid ta adrenalin fusket . X,X,Fyrkant,R1,L1,X,Ner,Vänster,X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Om du använder fusk så kan du ju alltid ta adrenalin fusket . ok tack ska pröva. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg