Emmzzee Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag förstår inte varför Raikou alltig rymmer när man ska försöka fånga den ! <_< Jag bara HATAR att man alldrig får skansen att attackera den . :( Min brorsa hjälpte mig , jag tog ut en Ultra Ball och försökte fånga den men den kom ut och sedan rymde den ! Jag fattar inte , det är ju omöjligt att ta den ! har någon den , maila mig så ska ni få se hur få det är ! Jag fattar noll ! :huh: Men jag älskar värkligen min Eevee . . . Den äger ! Level 20 bara men det är jättebra ! :wub: //En omöjlig tjej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Söv, skada, fånga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Mean Look & Spider Web är bäst att använda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 eller ta typ söva sen mean look sen skada sen fånga det e typ bättre för då blir DU skadad mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 LoL! det lättaste sättet är att klona typ 15 master balls sen fånga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 kanske, men gör man fel med kloningen så förstörs spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 det vet väll nästan alla. jag råkade bli en flicka på min kompis spel snacka om attt han blev arg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cobuz Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 ta en pikchu träna den och sen tar du monstone eller så va det non annan sten men försök det blir en ratchu då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 ta en pikchu träna den och sen tar du monstone eller så va det non annan sten men försök det blir en ratchu då Jag tror du menar Thunder Stone på Pikachu som utvecklas till Raichu, men vad ska man ha den till för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
One_Life Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Vet ej vem den där snubben är. Men ett fusk i pokemon blue är när man kommer till eld staden så ska man ´fara vid kanten av sjön. Då möter man bra pokemon. Om man har tur möter man ett gameboy chip som äger ut alla. VARNING! VARNING! Innan man ska fånga chipet se till att det inte är missing now. Om man fångar missing now så FÖRSTÖRS HELA SPELET! (Har provat själv det var jag som upptäckte det!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Det var det inte One-life. Har du varit inne på http://www.trsrockin.com och läst på "tales from the glitch"? Där står allt man kan veta utan att ha varit med och gjort spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Det var det inte One-life. Har du varit inne på http://www.trsrockin.com och läst på "tales from the glitch"? Där står allt man kan veta utan att ha varit med och gjort spelet. ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg