lubb-lisa Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag är på uppdraget där man ska sjuta nån i ett fängelse torn... jag har gått in i fängelset å ska upp, men när ja har kommit ut ur nån dörr vet ja inte vart ja ska.. nån annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 är du utomhus, typ på en balkong? Som går runt tornet...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 japp... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 då är det bara att gå runt till andra sidan och sikta mot en ö, där håller en gubbe sitt tal, skjut honom och fly sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Padde Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 jag är på samma uppdrag ... men var ska man fly (det e ju inte samma väg !) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Du ska springa ner för alla trappor bara, sen så ser du en dör som du går ut igenom, därute finns det ett par hundar, kommer inte ihåg om dem är argsinta. Det finns bara en väg ut från det området, en dörr med ett hänglås, skjut sönder det och gå ut... Sen är det en grej som är lite kul, när man kommer till fängelset första gången så ska man ju ner i kloakerna, och där man hoppar ner står det en arbetare, om man inte dödar honom och slänger ner liket i kloakerna så väntar polisen på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.