Pokemon haunter Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) Hur får man alla fire/leef/thunder/waterstones nånstans på pkmn silver?? jag har letat på forumet men har inte hittat det snälla svara. :D Redigerat 20 Mars 2005 av Pokemon haunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Hur får man alla fire/leef/thunder/waterstones nånstans på pkmn silver?? jag har letat på forumet men har inte hittat det snälla svara. :D Detta är GBA forumet..Försök på Game boy forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag hatar såna idioter som skriver i fel forum,ska jag anmäla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 mm gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Ok,då gör jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 I fortsättningen så ska ni inte skriva "Ska jag anmäla?", "blablabla...". Anmäl på en gång, och spamma inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 öhhh :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 I fortsättningen så ska ni inte skriva "Ska jag anmäla?", "blablabla...". Anmäl på en gång, och spamma inte. Jag sa nåt liknande till Rukio och han bara skällde på mig :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag sa bara onödig tråd så anmälde jag,jag är fast vid att säga före innan jag anmäler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 haha synd att du gjorde fel där :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Route 34, Pickner: Gina - Leafstone Route 36, 37, Schoolboy: Alan - Firestone Route 38, 39, Lass: Dana - Thunderstone Route 42, Fisher: Tully - Waterstone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 eller så ska du fånga speciella pokemon och visa dom för han som är i där bill bodde i blå/röd/gul tror jag de va.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg