Hoppa till innehåll

Ang. Dell Xps


Gäst Beldur

Rekommendera inlägg

Jag har en delldator... Den suger stenhårt! Vet inte riktigt vad det är för en dell, men köp INTE dell om det är det som du tänker på! Köp istället delar till en dator och bygg ihop den själv... Du sparar ganska mycket pengar på det, och datorn blir skitgrym!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Jag har en delldator... Den suger stenhårt! Vet inte riktigt vad det är för en dell, men köp INTE dell om det är det som du tänker på! Köp istället delar till en dator och bygg ihop den själv... Du sparar ganska mycket pengar på det, och datorn blir skitgrym!!!

 

Okej tack, men jag tror inte att jag skulle klara av att bygga en egen data...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Lindar väl in den i en filt ^_^

Men själv är man ingen som gör en egen dator. Trots att jag skulle vilja. Köper istället, men som sagt så ska jag nog köpa en Dell XPS innan sommaren iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Lindar väl in den i en filt ^_^

Men själv är man ingen som gör en egen dator. Trots att jag skulle vilja. Köper istället, men som sagt så ska jag nog köpa en Dell XPS innan sommaren iallafall.

 

 

Dell suger ju!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...