Gäst Beldur Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Hej! Jag undrar om någon har Dell XPS eller en vanlig dell dator. Jag vill veta om den är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag har en delldator... Den suger stenhårt! Vet inte riktigt vad det är för en dell, men köp INTE dell om det är det som du tänker på! Köp istället delar till en dator och bygg ihop den själv... Du sparar ganska mycket pengar på det, och datorn blir skitgrym!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag har en delldator... Den suger stenhårt! Vet inte riktigt vad det är för en dell, men köp INTE dell om det är det som du tänker på! Köp istället delar till en dator och bygg ihop den själv... Du sparar ganska mycket pengar på det, och datorn blir skitgrym!!! Okej tack, men jag tror inte att jag skulle klara av att bygga en egen data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag har byggt min dator själv helt och hållet. Fann några halvkrassliga prylar på farsans lager och sen plockade jag hejvilt från datorer här och där. Min datorn duger i varje fall, har dock ingen chassi. Ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Coolt och coolt.. Billigt iallafall ^_^. Gratis till och med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 hur lyckas du inte ha någon chassi..... menar hur står datorn eller den kanske ligger ner??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Lindar väl in den i en filt ^_^ Men själv är man ingen som gör en egen dator. Trots att jag skulle vilja. Köper istället, men som sagt så ska jag nog köpa en Dell XPS innan sommaren iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Skrev fel. Chassi har jag, plåtställning men jag har inget "skal". Så du ser hela datorn och kan fingra hur mycket på delarna du vill. Får väl bygga ett skal av wellpapp. Redigerat 22 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Lindar väl in den i en filt ^_^ Men själv är man ingen som gör en egen dator. Trots att jag skulle vilja. Köper istället, men som sagt så ska jag nog köpa en Dell XPS innan sommaren iallafall. Dell suger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Den nya DELL är ju skit skön dell är visst bra fast dem flesta är inte bra för spel !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Den nya DELL är ju skit skön dell är visst bra fast dem flesta är inte bra för spel !!!!!!! Har du XPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.