Avregistrerad Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 Har nån en lista på alla Secret stars??? (tror det e 30 st)
game__master Skrivet 10 April 2005 Rapport Skrivet 10 April 2005 http://dw.com.com/redir?asid=920758&astid=...astle_stars.txt
LiQuiDe Skrivet 10 April 2005 Rapport Skrivet 10 April 2005 själv har jag hittat 20 secret stars tror jag :rolleyes:
Zeem Skrivet 11 April 2005 Rapport Skrivet 11 April 2005 (redigerat) Men orzon... du skrev ju på msn att du inte ville fuska? hursomhelst så finns det om du trycker här och sedan under där det står "In-Depth FAQs" finns det en guide som heter "Castle Secret Stars FAQ". Det är en lista hur man får alla Castle Secret Stars. ASABRA! Redigerat 11 April 2005 av Tv gamer
Troll Skrivet 11 April 2005 Rapport Skrivet 11 April 2005 Kan ingen Översätta Någon Guide så skulle alla Fatta bättre !
lidmer Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Skrivet 5 Maj 2005 Men orzon... du skrev ju på msn att du inte ville fuska? hursomhelst så finns det om du trycker här och sedan under där det står "In-Depth FAQs" finns det en guide som heter "Castle Secret Stars FAQ". Det är en lista hur man får alla Castle Secret Stars. ASABRA! lol är det och fuska?? skulle ej tro det....
Zeem Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Skrivet 6 Maj 2005 Men orzon... du skrev ju på msn att du inte ville fuska? hursomhelst så finns det om du trycker här och sedan under där det står "In-Depth FAQs" finns det en guide som heter "Castle Secret Stars FAQ". Det är en lista hur man får alla Castle Secret Stars. ASABRA! Jag fråga om han vgille ha den guiden på msn men han sa att han vägra fusa...
Rekommendera inlägg