robbz Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Måste man köpa Counterstrike - Condition Zero eller e det bara tillägg? för jag hade tänkt att köpa Half-Life Counterstrike - Generations 3 är det hela counter strike då eller?? Snälla berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Man behöver inte köpa cz (coundition-zero) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag har inte CS och tänker inte köpa det men jag har hört att CZ är en sämre version av CS... ;) (Vet inte riktigt alltså!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Nej Cyndaquil jag sa ju att man inte behöver cz för att ha cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 så kan jag köpa Half-Life Counterstrike - Generations 3 för att kunna köra CS o HL o de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag vet, men jag skrev vad jag har hört, och enligt det jag har hört så behövs alltså absolut inte CZ för att köra CS eftersom det är lite olika spel... Men som sagt, det är bara vad jag har hört! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Robbz:ja det ska man Cyndaquil:ok jag missupfatade dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Ingen fara, men nu ska vi inte chatta! Vi får PM:a om vi vill prata enskilt... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Bara och köpa http://www.gamesrus.se/details.asp?id=47044 Sen laddar du ner Counterstrike eftersom det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NONO Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 1.5!!! inte nån anan!!! :new_snipersmilie: <---awp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 du köper bara half life sen laddar du ner steam det är det lättaste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag har inte CS och tänker inte köpa det men jag har hört att CZ är en sämre version av CS... ;) (Vet inte riktigt alltså!) jaha, jag har hört att den e bättre, e den inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.