Lander Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Men ul det är då vad e ul ? :blink: <{POST_SNAPBACK}> Han menade nog Kul tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (Dr.cheat @ 27/03-2005 18:01:42) Men ul det är då vad e ul ? :blink: <{POST_SNAPBACK}> Han menade nog Kul tror jag ;) <{POST_SNAPBACK}> Mm, jag menade kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Att klara spelet tar ju typ inte mer än 1 dag om man ska äta och vila lite :) Själv lånade man spelet i 3 månader av grannen. Jag tillhör "nästan" eliterna när det gäller rekord :kung: Liksom la Waluigi Stadium är min tid 01.50.495 och rekordet ligger på 1 minut och 40 sekunder eller nånting ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Nej jag klarade Dubble dash på några timmar typ. En lång kväll eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Kör ni två stycken spelare i samma bil? Det är mycket lättare för då kan man ramma dom andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :) Själv en gång varvade jag nästan han som var 2:a i Baby park :lol: Jag var just efter han Redigerat 30 Mars 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :) På Baby Park är det ju inte alls svårt att varva alla :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :) Ja vetJag varvade 2 stycke på walugi stadium Ändå så hatar jag den banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :) Dom är efterblivna på den banan :)För att jag kör på 2.00 eftersom man kommer i mål senare när man kör kupp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :) Då är vi överrens mario kart:DD är för lätt själv varvar jag tvåan på 100 cc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Nä jag kör ensam om jag kör på 50 cuperna så brukar jag nästan alltid varva någon :) Menar du då Baby park? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg