Thierry Henry Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Tja, ja va i usa för ett ta sen, å då passa ja på å köpa lite spel där. Jag köpte freeloader när ja va tillbaka hit, d funka typ d 3 första gångerna, men nu går inte FL att strarta. det står bara no disc, är det nån annan som har samma problem, lr haft d å sen fått d funka?? ja skullle gärna vilja spela mina spel igen så tacksam för svar.. om du inte vet va freeloader är det lite info här Redigerat 21 Mars 2005 av Thierry Henry
LiQuiDe Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Skrivet 22 Mars 2005 det har hänt mig med mitt spel du ska bara tvätta disken med lite vatten och sen torka den med typ ett gosedjur
frezy_man Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Skrivet 22 Mars 2005 freeloadern ska tydligen inte fungera på alla spel. Men eftersom du spelat några gånger innan... Varför inte lämna tillbaka den där du köpt den? Eller fråga dom vad felet kan vara.
Thierry Henry Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2005 sätt in disk då.... :huh: asså man måste först sätta in freeloaderdisken, sen strartar det, sen eftre ett tag står d typ att man ska sätta in den utländska disken och sen e d bara å köra. men min freeloader vill inte starta, gamecuben känner inte igen skivan :(
LiQuiDe Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Skrivet 24 Mars 2005 asså man måste först sätta in freeloaderdisken, sen strartar det, sen eftre ett tag står d typ att man ska sätta in den utländska disken och sen e d bara å köra. men min freeloader vill inte starta, gamecuben känner inte igen skivan gjorde du som jag sa ?
LiQuiDe Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) varför kom det 2 ? Redigerat 24 Mars 2005 av paper_yoshi
-=jedi knight=- Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Skrivet 24 Mars 2005 Du ska bara trycka en gång på "Svara"...
Thierry Henry Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Mars 2005 asså man måste först sätta in freeloaderdisken, sen strartar det, sen eftre ett tag står d typ att man ska sätta in den utländska disken och sen e d bara å köra. men min freeloader vill inte starta, gamecuben känner inte igen skivan gjorde du som jag sa ? <{POST_SNAPBACK}> a d gjorde jag, men d står fortfarande typ please isert a nintendo gamecube disc, när den e i
Rekommendera inlägg