Hoppa till innehåll

The Sims 2. Hjälp


kimp@n

Rekommendera inlägg

på the sims 2 så om man trycker på simologi så finns det ju en kondition mätare . när man börjar är den ju på den smala gubben i mitten sen under finns det ju en gubbe som e tjock och över så finns det ju e gubbe som e smal nere och kraftig uppe . VAD BETYDER DOM???? :blink: :blink: SNÄLLA HJÄLP MIG :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kanske kan hjälpa dig om du förklarar lite bättre...

 

 

jag e inte så bra på att förklara men jag kan förklara det kortare o lite bättre. vad betyder gubbarna inne på simologi?? det finns ju 3 st. simologi kommer man in till om man trycker till högr om önskningar och farfrågor. det e ett huvud. säg till om det också var dåligt förklarat :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är simmens kondition. Mätaren är uppdelad i tre delar; Överst vältränad, i mitten "vanlig", och längst ner fet. De delas upp med svarta streck. Om det blåa kommer under strecket längst ner blir din sim fet, kommer det blåa över det övre strecket blir din sim vätränad. För att få det blåa att gå upp måste du träna på träningsmaskin, simma i en pool, träna framför m.m. Det effektivaste är träningsmaskin. Om din sim äter för mycket eller äter när den inte är hungrig så går det blåa ner. Undvik detta genom att låta din sim träna dagligen eller ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är simmens kondition. Mätaren är uppdelad i tre delar; Överst vältränad, i mitten "vanlig", och längst ner fet. De delas upp med svarta streck. Om det blåa kommer under strecket längst ner blir din sim fet, kommer det blåa över det övre strecket blir din sim vätränad. För att få det blåa att gå upp måste du träna på träningsmaskin, simma i en pool, träna framför m.m. Det effektivaste är träningsmaskin. Om din sim äter för mycket eller äter när den inte är hungrig så går det blåa ner. Undvik detta genom att låta din sim träna dagligen eller ofta.

 

 

okeej taack.då fattar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
×
  • Skapa ny...