Farenhait Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 1.Kan moderatorer få varningar? 2. Om en har det kan han ta bort varningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 1. Tekniskt sett tror jag det... 2. Antar.. men får man en varning har man brutit mot en regel. Då kanske man inte är lämpad som moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 1. Om man får en varning så är man väl inte så lämplig att vara mod? (; 2. Man kan ta bort, men vad är då anledningen att få varningen? Jag tror jag ska ge mig själv en varning någon gång och se vad jag får för reaktioner. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 hehe tänk om exempelvis Draghon blir sur på admin och ger honom 5 varningar... vad händer då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Om någon har 5 varningar kan en Moderator ta bort en varnig så att man kan skriva inlägg igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 hehe tänk om exempelvis Draghon blir sur på admin och ger honom 5 varningar... vad händer då då? admin har ställt in på modsen inte kan varna han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) Jag har alltid undrat en grej om anmälningar, så det är lika bra att fråga: När ett inlägg anmäls, hur synns det då? Först trodde jag att det såg ut som PM ungefär, men sen fick jag veta att det såg ut som i ett forum. Så, exakt hur, för när jag anmäler ett inlägg i en tråd står det ju "Namn på inlägget: Bla...bla..." (eller likn.), så ser ni det då som "Bla...bla..."? Äh, det blev krångligt, ger ett exempel: Tråden heter "Abc" och är startad av "Person A"Svar 1: Blablabla, spam.... Svar 2: Det där var spam, det är inte bra Om jag nu anmäler både Svar 1 (§1.11 - Spam) och Svar 2 (Antyda att ngn bryter mot en regel), hur ses det då från Moderatorernas sida? Är ju lite skraj när jag anmäler flera inlägg i samma tråd, att det blir grötigt för Morötterna (Moderatorerna -.-).. :cry: Och ... hmm, anmäler jag bra? :osäker_smiley: <-- Äh, f*n, den funkade inte... ;P Edit: Kom på en grej, den här tråden kanske hör hemma i fuska.se-rummet... :o Redigerat 11 Maj 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Kommer ihåg en morgon då anmälningsforumet syntes för alla medlemmar. Jag hann skriva ett meddelande där. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Ojdå, en liten bugg? :P Skulle vara skoj om nåt sånt hände igen! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 vadå skoj? att alla skulle skriva massa inlägg i ett anmälnings forum? haha jätte kul -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 PCH: Det ska nog gå. FireFly: Anmälaren anser: § x.xx Gå till inlägget. Info om inlägget: Författare: x Datum: dd/mm-åååå hh:mm:ss Inlägget: CITAT blablabla Anmälaren anser: Vad anmälaren skrev i inlägget. Gå till inlägget: Länk till det anmälda inlägget. Författare: Användaren som skrev det anmälda inlägget. Datum: Tidpunkten när det anmälda inlägget skrevs. Inlägget: Vad som står i det anmälda inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) Tråden heter "Abc" och är startad av "Person A" Svar 1: Blablabla, spam.... Svar 2: Det där var spam, det är inte bra Om jag nu anmäler både Svar 1 (§1.11 - Spam) och Svar 2 (Antyda att ngn bryter mot en regel), hur ses det då från Moderatorernas sida? Är ju lite skraj när jag anmäler flera inlägg i samma tråd, att det blir grötigt för Morötterna (Moderatorerna -.-).. :cry: Och ... hmm, anmäler jag bra? :osäker_smiley: <-- Äh, f*n, den funkade inte... ;P Edit: Kom på en grej, den här tråden kanske hör hemma i fuska.se-rummet... :o <{POST_SNAPBACK}>jag postade tråden i fuska.se men #21 flyttade den hit. från och med nu ska jag kalla moddsen för morötter! f*n va bra! :lol: en om anmälnignarna till, är det tråden eller inlägget man anmäler? och om en morot har tittat på en anmälning, kan då de andra fortfarande se den? men en annan sak på samma tema som min förra fråga, kan t.ex. Draghon varna ut #21 om hon skulle vilja (du får 500fm om du gör det :visslar: ). Redigerat 11 Maj 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.