# 21 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Dom får FM som lön för att dom håller er i schack... :P Får vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Så var det förut.. iaf.. Han kanske inte vill ge ut sitt efternamn.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Så var det förut.. iaf.. Han kanske inte vill ge ut sitt efternamn.. <_< Han gör ju det lite här & var på sidan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Har inte sett det.. Men jaja ska inte gå §1.11 nu.. (om det nu var det som var onödiga inlägg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Men snälla svara #21 Skägg eller inte? + Haru mycket hår?? Jag föreställer med nån typ som en på hans visningsbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 det gör faktiskt jag med. men det är bara nån från detdär såkallade laget han hejar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Ok för skojs skull svarar jag på nåra personliga frågor.. Har du egen bostad? - Bor med föräldrar... Har du skägg eller liknande? - Jag är tjej, så långt hår...fast det är inte jättelångt, har sett killar med längre. Hårdrocksfrilla. ^^ Vilken är din favvomaträtt? - Oj, svårt gillar mat överhuvudtaget. =P Jobbar du med nåt? - Pluggar. Usch... Är 15, fyller år om några få dar... YoTo - Dom får FM som lön för att dom håller er i schack... Vart är de FM? *tittar under lite bråte* Jag finner inga FM. :blink: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 förut så fick varje mod 20000 poäng(nu kallade FM) när dom blev mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 0013- De poängen (nu FM) har jag redan fått för längesen. Men det var ingen LÖN. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Naaw.. de var synd att Admin inte svara på personliga frågor, för jag har alltid undrat hur gammal han är... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Thunder Dragon - Om du skulle ta dig en titt på hans profil så hade du sett att han är 87a, och är då 18 år...-.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.