Gäst Beldur Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Har för mig att admin hade en bild på sig själv förut som avatar, isåfall om det var han var han flintskallig har jag för mig -_- Ok... Många som verkar vara flintis här... Aja kan du lägga upp en bild admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) Jellyfish: Finns väl flera som är föredetta moderatorer? T.ex Lachdanan och Adstro. Redigerat 2 April 2005 av Raistlin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ut med moderatorerna och in med My little ponni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jellyfish: Finns väl flera som är föredetta moderatorer? T.ex Lachdanan och Adstro. men halå >_> dom har inte vart med i detta forum -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ja, och? Dom är fortfarande föredetta moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Lite onödigt spam där ;) Don't do it again :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag gillar spamm det äger bäver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det får du tycka men du får tyvärr inte spamma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det får du tycka men du får tyvärr inte spamma här. Okej men jag visste inte så jag har redan spammat! Förlåt! ta bort mina varningar nu för jag sa faktist förlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Nepp varningarna tar jag inte bort, eftersom du skulle kollat reglerna innan du började posta inlägg, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 SNälla stäng inte av mej jag är egentligen shysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag har varit mod längst, jo, men äldst åldersmässigt är #21 ^^ Hur gammal är #21 då??För det skulle jag inte ha trott.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.