Snake Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag håller mig nog till "säkrare-fängelse-alternativet"... Nå't slags mini-Alcatras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Men ingen kan väl ta Fuel på allvar, han har väl förmodligen växt upp i en familj där pappan antingen är en bråkig nasse eller en rik konservativ greve. Ge honom lite rest, han är bara ett vilselett barn. Förhoppningsvis växer han till sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Hahaha,bråkig nasse? greve? hahaha,,nej du..jag är ju inte moderat som MeM direkt,...och far'n min é chef på *******AB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Ericsson kanske..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Hahaha,bråkig nasse? greve? hahaha,,nej du..jag är ju inte moderat som MeM direkt,...och far'n min é chef på *******AB Chef. Det kunde jag tänka mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 varför det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Jelyfish: gör dt mej till en sämre människa för det? Redigerat 4 April 2005 av Fuel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 och förresten vill jag tillägga: Moderaterna suger! vem faan vill betala 5000:- för att bandagera st knä t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jelyfish: gör dt mej till en sämre människa för det? Nej. Men jag kunde tänka mej det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Så du slänger ut alla j*vla bråkingar till deras hemland och sätter dom i smutsiga fängelsen medan vi svenskar får njuta av hemmets bullar till tvn i våra lyxiga hotellfängelse ? :huh: Om det ska funka ska Sverige ha det lika skit som dom andra. Men det är väl upp till dom som styr Sverige hur pass orättvisa dom vill vara. Tydligen är inte världen rättvis, inte. kom du på att världen är orättvis först nu, det kommer den alltid vara bara att acceptera, kommunister vill ha en rättvis värld men de kan lika gärna ge upp, det kommer aldrig funka invandrar brottslingar borde skickas till fängelser i deras hemland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 fuel:bandagera ett knä kan man ju göra själv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 MEn det hör inte riktigt till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.