miniman Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 hur gör jag för att få gubbar bara gå lite fram och tillbaka uttan att jag ska röra dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 (redigerat) Gör ett objekt som gör så att när sakerna som rör sig rör den så byter den håll. så tar du bara en sån på varje sida om det som rör sig så rör den sig fram och tillbaka inom där. Eller så gör du en path Redigerat 3 Juni 2005 av Master of Disaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrandTheffyAuto Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Miman, det heter AI (Slå upp det) och AI i gamemaker är avancerat (Jag tycker också du borde göra en path) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.