Skinnpytte Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 VIll ha ett nytt spel Helst Äventyr/rollspel Så ge tips? fyller om 2 vecko ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tedminator Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 till vilken konsoll?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Kan tipsa dej om att läsa vilket forum det är i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tedminator Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 oj sry det senaste zelda är bra jag spelar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 oj sry det senaste zelda är bra jag spelar det Har det redan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Dragonballz: The Legacy of Goku 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Vad har du för spel då? Golden sun 1 och 2 RPG (Man bör spela 1:an först annars tappar man hela storyn) Metroid Zero Mission...kategori action/äventyr Lunar The legend (RPG) Final fantasy tactics advance...RPG (har inte spelat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Lunar The legends finns här på Game Men det stod typ att man måste spela flera spelare Är det så? Kan skriva mina spel pokemon Ruby, Fire red, silver Rayman 3 Sagan om ringen de 2 tornen James bond 007 Speciall ct force Tror det var dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Golden sun Final fantasy: Tactics advance sen vet jag inga jättebra rollspel men kolla på någon affär det är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 köp zelda a link to the past,det är jätte :cool: roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 När fyller du år trollungen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 7 april fyller jag år Så jag behöver tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg