Lander Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2005 men kan ni inte skika lite mer fm till dr.cheat så blir den klar snabbare Det kan du också göra :lol:
LiQuiDe Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Skrivet 26 Mars 2005 ok men jag har inte så mycket för killer koops ville låna av mig men du ska få alla mina fm
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2005 Frezy_man Trollungen Gratulerar!Ni är moddar. Jag gojrde så. Frösta var det 5 st:Frezy_man Devilgirl mellanmjölk Trollungen Paper mario då skulle jag ploka bort en och då vart det Devil girl(Synd) Sedan åkte Paper_mario ut(synd) och sen var det 3 kvar det var Mellanmjölk Frezy_man Trollungen och då åkte Mellanmjölk ut(synd) Då var det 2 kvar och dom får vara moddar I Nintendoflammengo.
frezy_man Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Skrivet 26 Mars 2005 Ok, det låter kul. Men varför fick jag vara med på lotto när jag inte HUNNIT säga att jag vill vara modd? :D ...men det är lugnt för mig. Synd att det alltid är någon som blir sur. Men någon dåre skulle väl upptäcka det så småningom i alla fall!
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Chagi:Alla som vill vara med får vara med tills det är fullt. Nu är det 4 platser kvar. Frezy_man: Jag visste att du ville. Redigerat 26 Mars 2005 av Dr.cheat
Skinnpytte Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Skrivet 26 Mars 2005 Jag är modd :) Har alltid vellat vara modd
LiQuiDe Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Skrivet 26 Mars 2005 jag har bara 3 fm för du fick allt jag hade kvar ps fick du dom fm jag skickade ?
Rekommendera inlägg