Skinnpytte Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Samma tråd finns i forumet Fuskamynt det fattar jag inte vad som menaas med tycker annars också det är bra namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) äh, skit såg inte att det var 18 sidor. ta bort dethär meddelandet, nån som är MOD Redigerat 12 Maj 2005 av GFX master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag ska strta ett GF det kommer handla om Nintendo(GC Gba NDS N64 mm.)Vi har 5 lediga platser som kommer så småningom täppas igen av medlemmar. Några som vill vara med.Och det rä grattis men mna får gjärna skicka in FM til mej. Om du vill Bli moderator så skriv det i denna tråd efter du blivit medlem och när du skrivit det så blir du med i Lottningen. OBS!! Vi kommer att köpa: Gruppforum A025 för 22000 fm Och sedan eventuel förlägning. Medlemmar : Jag(0033) Holalola Orzon _0017_ Ville 10 Trollungen JaDa RaDiVaX Dark_samus Farenhait Dennan Paper mario _navi_ Frezy_man PCH Devilgirl Rukario Admin wehe Sasuke kun -=jediknight=- Chagi Mario Bros. HAB The moose Hinhaj För alla som inte vet : Jag kommer starta ett Gruppforum och när jag har tillräkligt med FM så kommer jag starta det och då finnsdet som ett extra forum längst upp i forumlistan. Hur skickar jag fm? Alla vet inte det men nu ska jag berätta. Under den långa bannern längst upp i forumet finns flera menyer att trycka på, tryck på Affär och på vänstra sidan finns det ett alternativ som heter Skicka fuskamynt tryck där och sedan skriver du medlemens namn och sedan skriver du mängden och sedan om du vill kan du skriva ett meddelande kanske här får du eller nått annat. Jag vill också bli medlem. Men man åker väl iväg nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Det är ingen plats kvar tyvär andra frågan fattar jagg nte precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Ray2704: Vad menar du med: Men man åker väl iväg nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) ooo nu har vi 11000 hälften av det bvi ska ha Redigerat 12 Maj 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) Ray2704: Vad menar du med: Men man åker väl iväg nånstans? Jag menar att man behöver väl inte mötas på ett specielt ställe(mötesplats). Redigerat 12 Maj 2005 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) ne det behöver man ju inte fast det var ju det du mena att man inte behövde det Redigerat 12 Maj 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Skickar snart in ett till sms.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Ok hur många skulle du skicka in? om du skickar in ca 3 st till har vi 14000 och då börjar jag nästan ha ett GF :) Jag ska skicka in flera fusk & recensioner så jag få ca 1000-2000 fm i extra . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Man kan vinna på spelhörna ockås man får mycket fm om man leder i mångaa spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Okej!! bra.. Ska skicka in snart kanske blir några till men kommer inte skicka in 3 på direkten.. Det kostar ganska mykket pengar..30kr så. men 2-3till kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg