CiR3 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Vem f*n orkaar bry sig det är bara puckon som snackar skit och mesar som tar åt sig tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 snacka skit är väldigt onödigt, jag har så otroligt många vänner som blivit osams (är fortfarande det) för att nån snacka skit. själv snackar jag inte så mycket om andra och hoppas ingen snackar om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 En kille i min klass snackar massa skit om allting och heeelatiden också. Men han är så j***a C* ST*RD att ingen tror på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 90 % av allt skit snack står tjejer för. Thats it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 killar brukar vara mer rakt på ex. faan vilken ful tröja du har, istället för att gå och snacka skit om den personen..... dock är ja en mästare på att snacka skit om folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 (redigerat) Ingen e någon "fuckin n00b" eller idiot.Alla e människor!Inte skitar,inte dumskalle.Vissa håller ju på att snacka skit om andra därför dem själv har blivit retade.Men det är bara vissa.Vissa gör ju det därför det är kul,och såna hatar jag....Själv så e jag taskig mot andra därför jag själv blir retad,och det är inte som ni tror,men jag blir faktiskt jävligt retade av främlingar som kommer och säger att jag e liten.Jag blir sååå sårad :( Jag blir så arg.Ibland blir jag retade av såna som e mindre än mig.Jag går i fyran och blev en gång retad av en i ettan.Så skulle jag kasta en pinne på honom så kom du på hans tjej som titta på.Han skulle va tuff.Men nästa gång jag möter honom ska han få med mig att göra!!!! :angry: JAG VILL HA HÄMND!!!Ok,jag överdrev men jag vill faktiskt inte bli mobbad av andra som e mindre än mig.... Redigerat 16 April 2005 av Rockodile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.