Slasktratt Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag ligger back i pengarna, förhoppningsvis är inte Baten Kaitos så fruktansvärt långt, som flera andra RPG spel. Hoppas på ungefär samma längd som Fable, Xbox. Förhoppningsvis är det också värt att spela om några gånger. Väntar tills det sjunkit i pengar, lär väl bli till sommarn. Har flera andra som jag ska fixa fram till mitt gottebord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Spelet skall innehålla över 40 timmars spel tid. Så det borde vara längre än Fable. Samma problem här, jag har en lång önskelista. Med bara ett studiebidrag kommer man tyvärr inte långt. Jag är tvungen att lämna tillbaka Mega man 4 till mitt 8-bit nästa vecka som jag l¨ånat av en kompis och måste köpa ett eget. Så det är inte säkert det blir något Baten Kaitos för mig :(...men får se om stålarna den här månade räcker! Ska fundera på vilket jag hellst vill ha:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Hallå läste ingen mitt inlägg? Kan ingen vissa fler bilder på spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) Det är jobbigt att slänga upp massor av biler till spelet. Gå in på Gamespot.com och sök på Baten kaitos. Där finns 46 bilder och massor av trailers! *stavning* Redigerat 24 Mars 2005 av frezy_man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Jag sett några bilder, och spelet har iaf snygg grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg