The_One_And_Only Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Tja!! Jag behöver fusk till KOTOR på svenska e de nån som kan fixa de?? Fö jag har dom på engelska men dom e helt värdelösa!! å e de nånn som vet hur man får upp konsollen när man har aktiverat fusken?? Citera
UniSol Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 jag vill också kunna få ner den förbannade konsolen, jag vet inte än så länge hur man gör, jag tror att john vet, hoppas han kan hjälpa oss.... Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Vill du ha fram konsollen så ska du leta upp filen swkotor.ini Men den heter bara swkotor! Under Game Options så skriver du EnableCheats 1 Sedan så laddar du ett spel eller startar Nytt Spel och sedan så klcikar du på Shift och ´ samtidigt! För att få upp konsolen så trycker du Shift + ´ för att få upp kosnolen! Om du vill ha mera hjälp så säg till bara! :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.