Master Cheif Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Hur styr ni, med pinnen eller, och håller ni den i höger då. Jag är vänsterhänt så att det känns lite konstigt och korset är ju inte så smidigt och hur ska man göra med Kanonkulan på Bom-Omb Battlefield jag hade det till nintendo 64 men kommer ej ihåg? Tack för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Man kan göra den vänsterhänt vänlig också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Tack :D , men hur kör ni. Finns det nån mer vänsterhänt med ds här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 ej vänsterhänt men jag använder nog mest knapparna men när man ska gå in på menyer och alternativ då använder jag pinnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Pinnen?? Jag använder..."det där snöret" med en plupp på. Samma med alla andra jag känner. Sätter den på tummen, det tycker jag är smidigt när man lärt sig. Det tar några speltimmar innan man kan spela en längre stund utan att rätta till snöret. Men jag tror det är meningen att det är den som ska användas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag använder en duk eller nåt istället för "det där snöret". Gillar inte riktigt hur den sitter på tummen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Detta är det alla har klagat på. (Syftar inte på er) Då alla vill använda en analogspak. Jag själv skulel nog kunna hantera styrspaken utan några som helst problem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jo, fast jag tycker att det trots allt det är ett DS och touch screen skall användas Ja, dom borde förbättra "snöret". Men man lär sig efter ett tag och då är den ganska bra. Får hoppas att det kommer någon bättre version så småningom. Snöret är ju ingen större hit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag spelar Som med en Kontroll. jag saknar Analog spkaen som fanns till Mario 64! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 "Snöret" kallas även thumbstrap..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 3 av 6 killar i min klass ä vänsterhänta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg