Nogger Mint Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Dom som dämpar -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 men det som är så lätt... , klara det igen du kan, må kraften vara med dig, leda dig den kommer, *yoda* jag har kraftet jag har dödat sista bowser 21 gg nu tack för kraftet :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag spelade Super Mario 64 DS som Yoshi på Sunshine Isles och svalde en Spiny så slutade spelet att röra sig.(allt stannade. och musiken hackade/laggade eller nåt) Vad hände?! Var det inte meningen att Yoshi skulle kunna äta Spinies?(när Yoshi skulle ta den skadades han först av den sen fick han in den i munnen, och allt stannade) Vad är en spiny? Nu är ni alla ute o cycklar(alla är off-topic) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Jag spelade Super Mario 64 DS som Yoshi på Sunshine Isles och svalde en Spiny så slutade spelet att röra sig.(allt stannade. och musiken hackade/laggade eller nåt) Vad hände?! Var det inte meningen att Yoshi skulle kunna äta Spinies?(när Yoshi skulle ta den skadades han först av den sen fick han in den i munnen, och allt stannade) De där grejerna som kommer ur "äggen" som Lakitu slänger ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 aha såna röda gubbar med taggar ???????????? sån har jag försökt o äta men inget hände den bara gick runt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 aha såna röda gubbar med taggar ???????????? sån har jag försökt o äta men inget hände den bara gick runt samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Då måste det ha varit nåt Jag/Yoshi åt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Då måste det ha varit nåt Jag/Yoshi åt. :P du/din mun kanske åt upp spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 hehe den var bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg