Salzalada Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 På vissa servers så måste man aldda ner speciella ljud. Tycker att det är lite irriterande att den ska göra det hela tiden. Så finns det nå'n sida där man kan ladda ner alla filer på en och samma gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Nej tror inte det.. men min polare har en skiva med ca 200 banor och en annan med ca 750 ljudfiler.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Oh... Nice... Men synd att det inte finns en sådan hemsida... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Oh... Nice... Men synd att det inte finns en sådan hemsida... :( det gör det ju! leta innan du säger sånt! www.counterstrike.de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Kan du ge länken vart man laddar ner ljudfilerna? Hittar det inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Tycker och att det är jobbigt när man ska hämta alla dom filerna, dom är ganska onödiga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Tycker inte, jag tyxker att de är häftiga! T.ex. "Ultrakill" med värsta coola rösten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 erh..nee..ljud e onödiga enligt mej..jag vill ha vissa ljud..(såsom att man hör när en springer förbi..) "Ultrakill" osv. är bara onödiga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ultrakill ljuden är ett måste ju! Lika måste är fotstegen så att man vet när en person kommer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) dom är väll med när man installerar? :S asså fotstegsljuden. Redigerat 26 Mars 2005 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Ja, det är dom. Och de är VÄLDIGT viktiga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 asså..jag tog det som ett j*vla exempel.. men alla andra ljud som inte kommer med från början e onödiga enligt mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg