Gäst Xray Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Mitt antivirus hittade 32 olika virus och 1030 smittade filer!! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Det kallar jag att ha otur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 men kan antiviruset ta bort virus??ajaj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Man kan kasta bort dessa filer eller sätta de i karantän och försöka laga dem med norton antivirus iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Med F-Secure hittade den över 10.000 smittade filer! Vi fick fixa en helt ny dator då! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 med panda avtivirus lagas smittade filer bara av att hitta de ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Det gör norton mee men dok inte lika bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 det är nån på min dator om hakkar sig in och skriver saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Det har väl inte med ämnet att göra, men varför inte byta lösenord? Och sedan är det väl du som ska hacka dig in på andra (Kollar på profil) och inte tvärt om! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Man alla tycker om att hacka (folk var bered att betala mig om jag hacka in i andras hotmail hehe). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 skaffar man sig en dator, skaffar man sig problem :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Mitt antivirus hittade 32 olika virus och 1030 smittade filer!! :shock: f*n va ballt för dig. de e aldrig fel att formatera då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.