RPGman Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Efter att ha kollat på massa ingame trailers på både WoW och EQ2 så tycker jag att EQ2 verkar mycket bättre. Vad tycker ni??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Tyck vad du vill WoW e ju bättre tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Grafik: Då är EQ2 mycket bättre Kvalité: Då är WoW en klar vinnare Så... Om du föredrar grafik framför kvalité, så ska du nog ta EQ2. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 WoW är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 WoW har mer olika folk slag och mera olika jobb....... och EQ2 S*ger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 WoW verkar vara ett jätte roligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Lugnt WoW! Det är mycket snyggare än på trailerna...iaf om du har en bra dator ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPGman Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 OK, tack för alla svar... De får nog bli WoW då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ta Eq2 eller EQ1 har spelat 1an sedan den kom ut och nu spelar jag EQ2 alla har fel mer spel känsla i den grafik klart bäst och i kvalite så är det lika! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 guild wars :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 guild wars ja :P men av de, har ej spelat EQ, men jag har spelat WoW och det är väl ganska bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.