elleboyz Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Men trögo det e ju skitenkelt! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 DU OM JAG ÄR TRÖG VAD ÄR DU DÅ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Sluta klaga på sime ? Han har väl rätt o fråga om det om han vill utan att folk som du ska komma o trycka ner han? Hur skulle det kännas för dig om du fick ett sånt svar som du gav han? Det är väl du så är trög och inte fattar att man inte säger så te någon. .. Btw. Lyckades du skära av halsen på människorna sime93 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Sluta klaga på sime ? Han har väl rätt o fråga om det om han vill utan att folk som du ska komma o trycka ner han? Hur skulle det kännas för dig om du fick ett sånt svar som du gav han? Det är väl du så är trög och inte fattar att man inte säger så te någon. .. Btw. Lyckades du skära av halsen på människorna sime93 ? Håller med dig Lajm!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Nä jag kunnde inte det verkar vara svårt att göra det :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Bra Holming :) Sime93 ; Det är bara öva på o göra som vi har förslagit så fungerar det tillslut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 ME vad konstigt för mig går det skit enkelt att skära halsen av folk me kniven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 jag tror jag trycker på trekant ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Men hallåååååå!!! Man ska inte använda en kniv utan samuraj svärdet!! :bah: :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Men hallåååååå!!! Man ska inte använda en kniv utan samuraj svärdet!! :bah: :bah: :meddum: Du gör ju det på undercover uppdraget i Mad dogs mansion, om jag inte minns fel!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Man brukar HUGGA med svärd och SKÄRA med knivm om man ska hugga huvet av någon så är det ju bara o slå lite med svärdet och tillslut ryker huvudet.. Eller finns det ngt annat sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Sluta klaga på sime ? Han har väl rätt o fråga om det om han vill utan att folk som du ska komma o trycka ner han? Hur skulle det kännas för dig om du fick ett sånt svar som du gav han? Det är väl du så är trög och inte fattar att man inte säger så te någon. .. Btw. Lyckades du skära av halsen på människorna sime93 ? Va det inte du som tryckte ner mig? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg