Lajm Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag? när? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag? när? Inlägget som du har ändrat till: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jahaa, det. Men å! =P När du skrev att man måste ha kniv då trodde jag att han inte visst e att man behövde kniv, då tyckte jag att det var lite korttänkt av honom om han nite visste det. Jaja. Förlåt då, om ni tog illa upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Man brukar HUGGA med svärd och SKÄRA med knivm om man ska hugga huvet av någon så är det ju bara o slå lite med svärdet och tillslut ryker huvudet.. Eller finns det ngt annat sätt? Man kan ju även skjuta huvudet av folk. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg