LuddE Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) Jag har tänkt att köpa ds, största anledningen är Metroid Prime Hunters men var jag har förstått att man styr siktet(?) med touch screenen.. men kollar man i nedre skärmen och trycker där , det måste ju vara fel på dem screenshotsen jag har kollat på , fingret måste ju vara ivägen.? : http://www.webhallen.com/pic_popup.php?id=29335&pic=5 Redigerat 24 Mars 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Tror det är en gammal testbild, för att "spelet" är där uppe och kartan är där nere. Men man styr siktet med kartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 mm såg det nu på en trailer men tack för svaret! Jag tror jag köper ds nu om nån vill köpa något av mina gc spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg