Trasheye Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 är det någon som har klarat re4 redan?? isåfall hur många timmar tog det...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag liggar på Final Chapter och jag har spelat i 17h kanske.. Har precis börjat på den chaptern.. Lär väl hamna på 18-19 timmar kanske. Jag kör på normal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det beror ju också på hur bra man är och vilken svårighetsgrad såklart. Jag lirar på normal, min bror på easy. Vi har kommit lika långt. Jag ligger på 16h kanske och han ligger på runt 10... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Klarat spelet nu.. Tog 17h och 11 minuter ;D.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 17 h e ju ganska lång spelglädje.. eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clavat Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Hur många Chapter finns de ?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 LuddE: Ja för f*n.. Och jag kutade ändå igenom det ganska snabbt, har låst upp Professional nu oxå.. Svårt som attan.. ;S Massa andra små goda grejer när man klarat spelet =) Clavat: Sista chaptern heter 5-5 och det finns väl 4-5 chapter på varje del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 jag klarade re4 på 13 timmar och 17 minuter jag sökte igennom alla ställen efter hemligheter och skatter. Håller på att spela på Proffesional Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Och på vilken svårighetsgrad klarade du det på 13h o 17 min?.. Och, använde du någon guide eller dyl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) jag klarade re4 på 13 timmar och 17 minuter jag sökte igennom alla ställen efter hemligheter och skatter. Håller på att spela på Proffesional go fräns...på normal också.. jag klarade det på 14.40.....men vad ska man göra med dom spelan man låser upp...man kan spela med ada.... och ett spel till...är det något man måste klara,... :cool:..jag kommer bara till krauser...sedan dör jag ....någon som har ett bra tips..?? Redigerat 28 Mars 2005 av son-goten master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Gör som du gjorde med leon... Jag pepprade iaf på knäna så han trillar ihop och sedan i skallen. Till slut dog han. Jepp, jag har klarat spelet nu =). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Gör som du gjorde med leon... Jag pepprade iaf på knäna så han trillar ihop och sedan i skallen. Till slut dog han. Jepp, jag har klarat spelet nu =). för mig behövde det bara typ 15 timmar och 24 min för att klara spelet på professional Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg