Hoppa till innehåll

Mario Kart

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Namco ska tydligen släppa ett nytt Mario Kart som Arkad i slutet av det här året. Det är säkert det han sett. Eller som Dr.Cheat säger. Att han har sett det Mario Kart spelet som kommer till Nintendo DS i sommar. Fast där är det nog Nintendo som ligger bakom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Namco ska tydligen släppa ett nytt Mario Kart som Arkad i slutet av det här året. Det är säkert det han sett. Eller som Dr.Cheat säger. Att han har sett det Mario Kart spelet som kommer till Nintendo DS i sommar. Fast där är det nog Nintendo som ligger bakom.

jag har också sett det men det är gamecube grafik så står det en resencion om det ok så står det att man får med en kamera som man kopplar till gamecubet sen så tar man kort på sig själv så kommer den på gubben så kan man göra om den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa det hette mario arkad det ser as grymt ut hoppas det e några andra banor frå 1an för dom barnorna rocka spesielt stjärn barnan jag ska köpa det direkt när det kommer jag har hört att man också kan göra om bilderna man tar med den med följande kameran som _Navi_ sa åååååååååå jag vill ha det så jäv*a mycket men kan man ha baby mario om någon vet svara järna för han rockar hårt kan knappt väntta ps. mario suger på duble dash ^_^ jag vill ha det :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa det hette mario arkad det ser as grymt ut hoppas det e några andra banor frå 1an för dom barnorna rocka spesielt stjärn barnan jag ska köpa det direkt när det kommer jag har hört att man också kan göra om bilderna man tar med den med följande kameran som _Navi_ sa åååååååååå jag vill ha det så jäv*a mycket men kan man ha baby mario om någon vet svara järna för han rockar hårt kan knappt väntta ps. mario suger på duble dash jag vill ha det

jag tror inte man kan ha baby mario hoppas man iallafall kan ha bowser jr

för han e :cool:

Redigerat av _Navi_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa det hette mario arkad det ser as grymt ut hoppas det e några andra banor frå 1an för dom barnorna rocka spesielt stjärn barnan jag ska köpa det direkt när det kommer jag har hört att man också kan göra om bilderna man tar med den med följande kameran  som _Navi_ sa  åååååååååå jag vill ha det så jäv*a mycket men kan man ha baby mario om någon vet svara järna för han rockar hårt kan knappt väntta ps. mario suger på duble dash  ^_^ jag vill ha det :(

Eeh stjärnbanan hatar jag mest av alla jag kommer alltid sist där :unsure: Så det kommer komma ett nytt då kanske jag ska köpa det direkt när det kommer. Hoppas Toad och Toadette är med och doms bil för dom äger :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...