sasuke kun Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 ska det komma ut ett nytt mario kart till game cube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Inte vad jag har hört men, Det vissas inte att något kommer komma. Men dessutom kommer det ett till NDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 okej för min kompis visa mig en bild på det i en tidning och så stod det att namco har jort den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Namco ska tydligen släppa ett nytt Mario Kart som Arkad i slutet av det här året. Det är säkert det han sett. Eller som Dr.Cheat säger. Att han har sett det Mario Kart spelet som kommer till Nintendo DS i sommar. Fast där är det nog Nintendo som ligger bakom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Namco ska tydligen släppa ett nytt Mario Kart som Arkad i slutet av det här året. Det är säkert det han sett. Eller som Dr.Cheat säger. Att han har sett det Mario Kart spelet som kommer till Nintendo DS i sommar. Fast där är det nog Nintendo som ligger bakom. jag har också sett det men det är gamecube grafik så står det en resencion om det ok så står det att man får med en kamera som man kopplar till gamecubet sen så tar man kort på sig själv så kommer den på gubben så kan man göra om den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 aa det hette mario arkad det ser as grymt ut hoppas det e några andra banor frå 1an för dom barnorna rocka spesielt stjärn barnan jag ska köpa det direkt när det kommer jag har hört att man också kan göra om bilderna man tar med den med följande kameran som _Navi_ sa åååååååååå jag vill ha det så jäv*a mycket men kan man ha baby mario om någon vet svara järna för han rockar hårt kan knappt väntta ps. mario suger på duble dash ^_^ jag vill ha det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) aa det hette mario arkad det ser as grymt ut hoppas det e några andra banor frå 1an för dom barnorna rocka spesielt stjärn barnan jag ska köpa det direkt när det kommer jag har hört att man också kan göra om bilderna man tar med den med följande kameran som _Navi_ sa åååååååååå jag vill ha det så jäv*a mycket men kan man ha baby mario om någon vet svara järna för han rockar hårt kan knappt väntta ps. mario suger på duble dash jag vill ha det jag tror inte man kan ha baby mario hoppas man iallafall kan ha bowser jr för han e :cool: Redigerat 26 Mars 2005 av _Navi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 aa det hette mario arkad det ser as grymt ut hoppas det e några andra banor frå 1an för dom barnorna rocka spesielt stjärn barnan jag ska köpa det direkt när det kommer jag har hört att man också kan göra om bilderna man tar med den med följande kameran som _Navi_ sa åååååååååå jag vill ha det så jäv*a mycket men kan man ha baby mario om någon vet svara järna för han rockar hårt kan knappt väntta ps. mario suger på duble dash ^_^ jag vill ha det :( Eeh stjärnbanan hatar jag mest av alla jag kommer alltid sist där :unsure: Så det kommer komma ett nytt då kanske jag ska köpa det direkt när det kommer. Hoppas Toad och Toadette är med och doms bil för dom äger :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 det är inte såna bilar dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Hur ser dom annars ut då :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 dom ser ut som gokarts tycker jag om ni snackar om mario kart arkad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Toad där fram och Baby Luigi där bak äger Visst är det det HÄR? Redigerat 26 Mars 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg