Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 På år 2005:s arkadmässa avslöjades det att Namco har ett Mario Kart-arkadspel på gång. Spelet ska heta Mario Kart Arcade Grand Prix och komma till Arkadmaskinen Trifoce. Nytt är att man kan vara Pacman, vilket jag tycker är rätt coolt. I detta spel ska du kunna spela i 6 världar, och totalt finns det 24 banor. Den japanska releasen sker till hösten. Gamecube Europe hade inte bilder, men det hade visst Gamecore, så det är förklaringen till att det är 2 källor. källa: Nintencom Arkad spelet kommer att skapas av Triforce som är Nintendo, Sega och Namco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Ok, tog det länge att klara?Själv så har jag haft det i 2 veckor Och det är två kvar på Mirror jag klarade det på typ 3-5 dagar fast jag har haft mario kart 64 också och jag spelade det hela tiden varje dag <{POST_SNAPBACK}> OKej jag är Nybörjare ;) Men snart tillhör jag eliterna :P Man vet aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Trollungen: Ja nu fattar jag dom som har t.ex 1.44.??? på Waluigi Stadium menar du? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bröderna3 Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 kanske Va menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Alla mario kart spel har varit bra men det blir för dyrt att skaffa ett NDS... synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg