:Fuskaren: Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Hej hur ska jag göra jag har en Sceptile i level 49 och möter en Groudon i level 45 hur ska jag vinna??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 eller jag har löst det problemet. men jag har ett nytt problem vilken boll ska jag använda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Använd Ultra ball eller Timer ball.Spara Masterball till Latios för han flyr hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 jag fångade honom sent igår med ultra boll men jag har ej master boll, jag vet inte var den finns några säger Mt.Pyre men jag hittar aldrig nåt där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Du kan inte få den om du inte vinner vid lotteriet du har gått förbi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 jag använde en reapit ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
verdens mestare Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 inte bruk master boll på latios jag fongade honom med poke boll medan honom hadde alla liven hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheheh hehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheehehehehehehe ehehehehehehehehhehheehheheehheheeeehehehehehheheheheehehehehehheheheehehehehehehehehehehehehehehehe ehehehehehehehehehehehehehehehehehehesorry för felstavnig i hehe´en min wahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ha :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Du stavar rätt så fel,förresten så finns det något som kallas "spamm" som menas med onödiga inlägg.Så kom ihåg det tills nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ash Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) halllå man får ju master ball där man kommer dit där team magma där innne får man den i ett hörn där det finns jkatte många bollar.ps:vissa är voltorb eller elekrode:ds :cool: :medieval: ja är coooooooooooooooollllllllllllllllll.det stellet ligger i liliconcity i en grotta där team aqua,magma har åkt med sin ubåt :medieval: är ja inte bra på pokemon :medieval: Redigerat 31 Mars 2005 av ash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 ash: spamma inte så. och han har redan gått förbi magma basen han kan bara få den via lotteriet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ash Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jajA VA KAN MAN FO EN VIA LOTTERIET DET VISSTE INTE JA TAVK DESEN WOW VAD COOLT :medieval: :ph34r: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jäklar Ash siken spammare du e,om du vill bli populär här får du skärpa dig..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg