wetter Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Det är klart att R knappen är bättre. Den är inte trög...Men det är bara för jag hade A-knappen inställd eftersom det är den jag alltid gasat med. (DET ÄR DEN SOM ÄR TRÖG!) Jag tror det tyvärr är red_fox som är trög, eftersom han inte läst vad jag har skrivit. Jag har också orginal kontrollen till "cristal "s" hankontroll" ändå klagar du. :unsure: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Det är klart att R knappen är bättre. Den är inte trög...Men det är bara för jag hade A-knappen inställd eftersom det är den jag alltid gasat med. (DET ÄR DEN SOM ÄR TRÖG!) Jag tror det tyvärr är red_fox som är trög, eftersom han inte läst vad jag har skrivit. Jag har också orginal kontrollen till "cristal "s" hankontroll" För det första,varför är JAG TRÖG??Och för det andra,ALLA HANDKONTROLLER ÄR INTE LIKA.DET SPELAR INGEN ROLL ATT DOM ÄR AV SAMMA MÄRKE. OCH OM DU VILL ATT DEN SKA BLI BÄTTRA SÅ ÄR DET BARA ATT SKRUVA UPP DEN & LOSSA GUMMIBITEN UNDER A KNAPPEN OCH BYTA UT DEN MOT EN ANNAN GUMMIBIT FRÅN EN ANNAN KNAPP IR. ANNAN KONTROLL. Så svårt var det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag skrev det bara för att du skrev "hur smart får man bli"=P. Men får ursäkta mig... Så kanske man kan göra. Kanske testar det någon gång. Tack för tipset i alla fall. Klagar bara för att jag tycker man inte ska behöva trycka så hårt...Men det går ju kanske att fixa med lite fingerfärdighet som red_fox säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Kan inte alla fatta att, man, behöver, inte, trycka, HÅÅÅÅÅÅRT!!!!!!!!!!! :angry: :evil: :angry: :evil: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jo, fortfarande...Om man använder A-knappen som gas! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Klumpig, Fet, Dålig, oskön, dåliga knappar, 0/10 mwahha.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Klumpig, Fet, Dålig, oskön, dåliga knappar, 0/10 mwahha.. Öh, okej. Du suger. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 JAg tycker inte om den så mycket Men jag kommer att vänja mej vid det En gång på stan när jag spelade det på Game fastnade jag på L eller R knappen det tog svin ont Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Dom ÄR FETA! Ps2 and GC 4 Lajf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Dom ÄR FETA! Ps2 and GC 4 Lajf X-Box kontroller är väll inte "feta". :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 den gamla är det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 den gamla är det... Nix, inte för mig. :gitarr: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg