Hoppa till innehåll

Handkontrollen


nico

Rekommendera inlägg

Det är klart att R knappen är bättre. Den är inte trög...Men det är bara för jag hade A-knappen inställd eftersom det är den jag alltid gasat med. (DET ÄR DEN SOM ÄR TRÖG!)

 

Jag tror det tyvärr är red_fox som är trög, eftersom han inte läst vad jag har skrivit. Jag har också orginal kontrollen till "cristal "s" hankontroll"

 

ändå klagar du. :unsure: :zzz:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Red_fox

Det är klart att R knappen är bättre. Den är inte trög...Men det är bara för jag hade A-knappen inställd eftersom det är den jag alltid gasat med. (DET ÄR DEN SOM ÄR TRÖG!)

 

Jag tror det tyvärr är red_fox som är trög, eftersom han inte läst vad jag har skrivit. Jag har också orginal kontrollen till "cristal "s" hankontroll"

 

För det första,varför är JAG TRÖG??

Och för det andra,ALLA HANDKONTROLLER ÄR INTE LIKA.DET SPELAR INGEN ROLL ATT DOM ÄR AV SAMMA MÄRKE.

OCH OM DU VILL ATT DEN SKA BLI BÄTTRA SÅ ÄR DET BARA ATT SKRUVA UPP DEN & LOSSA GUMMIBITEN UNDER A KNAPPEN OCH BYTA UT DEN MOT EN ANNAN GUMMIBIT FRÅN EN ANNAN KNAPP IR. ANNAN KONTROLL.

Så svårt var det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skrev det bara för att du skrev "hur smart får man bli"=P. Men får ursäkta mig...

 

Så kanske man kan göra. Kanske testar det någon gång. Tack för tipset i alla fall.

 

 

 

Klagar bara för att jag tycker man inte ska behöva trycka så hårt...Men det går ju kanske att fixa med lite fingerfärdighet som red_fox säger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...