Rallypacker Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 turbo-knappen finns inte på original-kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Ne men jag fick en speciall hk där det var turbo men jag vet inte vad man har den till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 jag kanse är dum men turbo knappen är nog troligen till att ha turbo :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 jag kanse är dum men turbo knappen är nog troligen till att ha turbo :meddum: Men det börjar bara plinka rött på ett ställe och det blir inge turbo :blink: Det kanske är till för bilar och sånt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 eftersom hk:n inet är org. så finns det funk. inte på många spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 eftersom hk:n inet är org. så finns det funk. inte på många spel. Jo det är väll typ någon sånt men jag har et super ninendo på hk där har jag typ en spak som ger turbo för varje knapp det är typ dra y spaken upp så är de typ som någon sitter och gasar på mario kart så sliper man gasa sjkälv :D om du spelar ett bil spel kanse det funkar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Men jag kommer inte köpa nåt bilspel, gillar inte den sortens spel Men det hänt nåt konstigt med speciall hk det är en lampa som blinakr rött och det går inte i Halo2 ta upp ett vapen :( Den är skum <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 köp alltid originalsaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Men jag kommer inte köpa nåt bilspel, gillar inte den sortens spel Men det hänt nåt konstigt med speciall hk det är en lampa som blinakr rött och det går inte i Halo2 ta upp ett vapen :( Den är skum <_< ha :D hahhahahahhahahahahahahah :D ahahahahahahahahahahah LoL ROFL ILMAO :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Men jag kommer inte köpa nåt bilspel, gillar inte den sortens spel Men det hänt nåt konstigt med speciall hk det är en lampa som blinakr rött och det går inte i Halo2 ta upp ett vapen :( Den är skum <_< ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) Dom ÄR FETA! Ps2 and GC 4 Lajf Jag vet att det stavas Life men jag har som det låter Alltså Lajf. Det skriver jag bara.Dessutom är Ps2 Större (Kändare) än Feta Xbox Redigerat 9 April 2005 av Bure^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 (redigerat) Vadå kändare? Är dom mer kändza en x-box hk? Tycker inte jag Jag vet varför det är så mycket ps2 spel som man kan köpa beganat Därför alla spel är dåliga :P Rallypacker: Jag fick den. Nu kan jag inte få bort det så att det inte plinkar på röda knappen Så när jag trycker på X i Halo 2 så då stanar man av och hoppar efter 3 sekunder Redigerat 10 April 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg