Backspace Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag ser någon röd ring vet det oranga som visa nytt inlägg! Vad är det? Är det om nån ny som svarat sen man gott in eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Det betyder att du har skrivit ett inlägg i den tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 det är rött runt de inlägg man skrivit i..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 orange kommer det vara nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Nu är det tydligen orange-streckade rutor istället för röda ringar! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Nu är det tydligen orange-streckade rutor istället för röda ringar! ;) Läste du det senaste inlägget innan du postade? 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag måste bara fråga, men admin varför har ni gjort såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 För att man lättare ska se i vilka trådar man skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Nu är det tydligen orange-streckade rutor istället för röda ringar! ;) Läste du det senaste inlägget innan du postade? 8) Det inlägget fanns inte där när jag svarade! ;) (Admin skrev väl snabbare än mig...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 För att man lättare ska se i vilka trådar man skrivit. Men kan ni inte göra så att det blir en annan färg när man skrivet ett nytt inlägg där som alltså är nytt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 54 sekunder är väl inte så mycket... eller. ne. Back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja tycker att de va en bra idé... nu vet man var man ska skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.