aykaramba Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 korta raster sättar man sig i ngn soffa och tar det lungt. lång hål (2och en hlv timma) drar man hem och sover på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Sitter utanför klassrummet o väntar på nästan lektion. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 d gör jag me.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EhormeD Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Spelar fotboll eller slår en ass svag i klassen... Fasst problemet är att min vän skyddar han och han är starkast i klassen så det blir mest bråk på rasterna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 :cool: Går hem till datorn och lirar lite! (vi har 1 timme rast 3x per dag) :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 spelar bordsfotboll e med kompisar eller väntar på lektion på vintrarna spöar jag 6:or i snöboll..mest mulningar isåfall har knäckt en 6:a trio en gång men senare på dagen kom dom typ 7-8 stycken å då va det bara att rusha.. lyckades gömma mig men det blev en fin konditionsträning där! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 jah mins inte hur de va å va liten :( Undra vad jah har gjort i över 9 år i skolan? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Spelar fotboll eller slår en ass svag i klassen... Fasst problemet är att min vän skyddar han och han är starkast i klassen så det blir mest bråk på rasterna.... Slå dem som är lika starka som dig fegis eller starkare om du har en chans. Jag går runt med mitt gäng jag är starkast i klassen. Jag och min kompis är ledare ingen vågar gå på oss. Annars ångrar dem att dem gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 nu spelar inte vårann skola game boy för det är sommarlov. sånt här stort forum har jag aldrig gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Spelar fotboll eller slår en ass svag i klassen... Fasst problemet är att min vän skyddar han och han är starkast i klassen så det blir mest bråk på rasterna.... En liten fråga,varför skulle ingen våga gå på er?Jag hade vågat iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Du kanske vågar det. Men du saknar verkligen inte mod då :P Redigerat 7 Juli 2005 av Fatosh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 å sen har jag en annan liten fråga,ä de inte fegt att slås i gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.