Slasktratt Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Hittar en lämplig bänk att halvsova på. Sitter och är allmänt skittråkig. Tittar upp i taket och sväljer högt. Läser på eventuell läxa. När jag har energi så kan jag tänka mig att gå runt och bli wellknown - lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 det här var det många inlägg orka läsa alla <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 spamvarning. vi går mest runt å snackar, kör basket, king/coco eller vad det nu kan kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 vad gör ni på era raster? vi spelar iallafall game boy Inget, jag har så tråkigt på rasterna det enda jag gör är att prata med kompisarna <_< skolan borde fixa lite mer roligheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Mja... Jag brukar sitta i uppehållsrummet och läsa mig en bra bok. Annars brukar det inte finnas mycket att göra förutom att prata med polare, läsa eller låna en av skolans datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Vi går runt och larvar oss, fast vi går i 6:an. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 softar i cafet, går ut en tur och snackar eller sitter vid datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Spelar texas hold'em. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 ehmm... lite pinsamt men, ibland (observera ibland) så gungar vi (går i sexan) annars så spelar jag fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 på håltimmar: drar in till stan/ sitter i data salen påm vanliga raster: sitter på en bänk och glor några minuter/ går till kiosken som ligger en bit från skolan och äter oss tjocka på chips/godis och läsk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 (redigerat) Take a walk in the park. Walk n' talk. Redigerat 16 September 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 ehmm... lite pinsamt men, ibland (observera ibland) så gungar vi (går i sexan) annars så spelar jag fotboll. Pinsamt? Inget att skämmas över... Om vår skola skulle ha haft gungor skulle vi jag ha ockuperat dem innan någon hunnit blinka. Gunga är som en sorts energikick på början av dagen. ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.