-=ARAGORNO=- Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Kolla här jag har försökt att byta namn men det går inte måste man ha poäng för att betala eller riktiga pengar. det stor att det kostar 300 för att byta namn men hur betalar man med poäng eller? Jag fattar inget ting av det med affär är det nån som kan hjälpa mig eller? SSNNÄÄLLAA!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Ja, du betalar med poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Bra tack det var det en som fatta ialafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Du trycker på knappen i affären där det står "Köp" eller något sådant för att köpa! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Men du måste skriva vad du vill heta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Så här e det typ: Köp Namn [Robins nya namn] 1000 m.m :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.