<X!NG> Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Hej!Jag undrar vart Flygskolan är jag kan inte hitta den.Snälla hjälp mig jag vill så gärna veta. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Man kommer att köpa den på ett updrag "försök att få guld på alla test i skolan för då får du en Hunter militär heli" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jamen kan man inte köpa den före?Och vart e den? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 NEJ DET KAN MAN INTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 nehe synd då!Vilket uppdrag e d på då? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 du får köpa flygskolan på ett uppdrag hos Toreno i las venturas "ödemark". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 tack för hjälpen har köpt flygskolan nu.Men d e ju vrålsvårt att få guld på allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 JA JAG VET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJENA Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 kan du nåt tips som man kan testa så det går lättare i flygskolan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Gubbs!!! Det finns redan trådar om detta!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJENA Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 finns d visste jag inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 kan du nåt tips som man kan testa så det går lättare i flygskolan? Ja, om du aktiverar fusket som gör att man får full flying skill, så går det kasnke lite lättare. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg