Nain Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 ok... men jag har åtminståne minst 300 med varje gubbe plus 500 med roy och 2000 med ganondorf... det är väl rätt bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zampa Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 För alla som undrar vad "Bat-Drop" är så: Ta bat, hopp tryck Z för att släppa det sen en Spike-Attack oftast ner A, då ska du oftast luta spaken ner inte smasha för då faller du bara till marken och sandsäcken flyger iväg. Om du vill göra ännu snabbare trycker du L / R när du landar (då fastnar du inte i marken lika länge) sen Hopp, två gånger Z, första gången för ta upp sen andra för släppa sen Spike L/R. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Har fått lite nya rekord med några stycken. Dom flesta har jag bara satsat över 300 m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Roy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Hur gör man för att slå långt med C. Falcon? Jag får mycket % i skada men vilken attack ska man andvända för att den ska flyga långt? Falcon Punsh är inte så bra och slagträet går ju inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Hur gör man för att slå långt med C. Falcon? Jag får mycket % i skada men vilken attack ska man andvända för att den ska flyga långt? Falcon Punsh är inte så bra och slagträet går ju inte. Jag slog över 300 med honom första gången jag använde Falcon Punch. Hur gör ni med Link, Young Link och Marth? Har dåliga resultat med de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Roy är den enda som funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Roy är den enda som funkar Nja, det funkar tyvärr med alla gubbar. Dock så är vissa bättre än andra. Med Marth gör jag iaf hopp + A-ner hela tiden. Med Link gör jag bara A-uppåt (Inte smashattacken). Med Young Link gör jag nog samma sak... Borde prova Boomerangen eller nåt... Vet inte... Hur gör ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Roy är den enda som funkar Med Young ska du ta slagträet ställ dig vid påsen kasta den upp i luften, direkt efter gör du B-Upp, Sen gkastar du upp slagträet och gör samma igen och slår iväg den med slagträet. Runt 300 får man :)Du kanske har mer än det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Roy är den enda som funkar Nej, jag har bara runt 260-270 med dessa gubbar... Menar du att man ska kasta upp säcken och när säcken landar göra B-uppåt? I sånna fall så kan man göra en starkare första-attack... T ex Hopp + a-ner först. Sedan göra Spin Attack eller kasta upp säcken och sedan Spin Attack. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Roy är den enda som funkar Man ska kasta upp raket och stå kvar där nere och gör B-upp. Det gör man 2 gånger och om man hinner kan man göra nån svag attack efter eller före. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Roy är den enda som funkar Så Spin Attack håller kvar sandsäcken när ett slagträ hamnar på det?¨ :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg