Fusion Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Upp:Gick på att jag ska sluta Fuska.se,kommer tydligen bli arg... Jag:Så lätt kommer ni inte att bli av med mig! Ner:Salzalada som klagar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 ^ När ska du dra!? < Undrar när Fusion ska sticka... V Fusion som snart sticker... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Upp:Går fortfarande på skämtet Jag:Ska inte dra! Ner:Salzalada som tror att jag ska sluta..Jag skämtade,jag ska inte sluta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 ^ Nej. < Trött v Någon som börjar på F eller S :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 ^ Synsk < Hoppas att Fusion ska dra snart V Fusion eller Kalle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Upp:Någon som hatar mig och vill att jag ska dra..men jag tänker inte göra det! Jag:Ja det är jag,FUSION,OCH JAG TÄNKER INTE DRA! Ner:Salzalada som kommenterar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 ^ Fusion, dra nu! < Salzalada som kommenterar V Fusion som snart drar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Upp:Vill att jag ska dra. <_< :P Jag:Ska logga ut,men kommer att logga in imorgon! Ner:Salzalada som är glad. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 ^Salzalada < Inte fusion och jag ska inte dra v Fusion eller Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 ^Salzalada < Inte fusion och jag ska inte dra v Fusion eller Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Upp:Tack och lov att det är Dr.Cheat och inte Salzalada Jag:Fusion! Ner:Dr.Cheat(hoppas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 ^Fusion < Ja det är jag v Fusion(?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg