deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) ^ nån blyg < gillar inte romantik (förutom att skratta åt men de går inte så ofta) \/ nån som gillar romantik? Redigerat 22 December 2005 av deiwos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:Gillar romantik.. Jag:Vet inte ifall jag gillar romantik,och jag är inte kär i Salzalada! <_< :P Ner:Ifall det är Salzalada så ska jag säga att jag,HATAR honom! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Nämen vänta,alltså,va?Är Salzalada kille och du tjej eller är du kille och Salzalada pojke eller är ni gay eller vadå???? < Fattar ingenting v Någon som kan svara på den här frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:Fattar inte att vi inte är kära <_< Jag:Vi skämtar !! Ner:Är du nöjd med svaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 upp: Kär jag: Är inte nöjd med svaren Ner: Fusion som talar ut om förlovningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:Fattar inte,att vi är inte KÄRA! Jag:Talar om ingenting,allting är grundlösa påhitt! Ner:En som förstår,SNÄLLA FÖRSTÅ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) ^ någon missförståd < gillar INTE romantik absolut INTE de blir bara sjukt när folk grejar med romantik. \/ nån som inte tror jag gillar romantik? Redigerat 22 December 2005 av deiwos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Upp: Nån som inte gillar romantik Jag: Ogillar inte Romantik Ner: En som blev kär i deiwos i första ögon kastet :P Redigerat 22 December 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 /\ nån elak snubbe < är INTE kär i deiwos. för JAG ÄR deiwos \/ antagligen konstig prick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Upp: Fattar Utomordentligt bra jag: Konstigt prick som vill få ett riktigt bra svar från Fusion Ner: Förhoppningsvis Fusion med ett ärligt tal Redigerat 22 December 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Vill ha svar från Fusion Jag: Är inte Fusion Ner: Nykomlingen deiwos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Är ingen spågumma jag: Lyssnar på green day ner: Någon med en konstig kommentar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg