RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Har det svårt! Jag: Bör kanske vara snällare Ner: Bör vara smartare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Har allvarliga Kärleks Problem Jag: Behöver inte bli smartare för då får jag gå i 8:an :P Ner: Någon som ger svar på tal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: En som säger var han själv har!( allvarliga Kärleks Problem) Jag: Är inte kär! Ner: En som har Sam som avatar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^har fel < är ett spöke \/ skriver snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Är ett spöke Jag: Skriver nu! Ner: Har rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 /\ får problem med svar på tal < slutar skriva för idag tror jag \/ skaffar lotter hoppas jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 upp: Är en vettig person jag:kan köpa lotter för mina sista slantar ner: En som har problem med att ge svar på tal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Kommer att köpa lotter! Jag: Kommer att köpa lotter imorgon! Ner: Någon som har Fuska Vip eller börjar på N! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^ Ska köpa lotter imorgon < har inte fuskavip och mitt namn börjar inte på N v Heter Joakim som jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp: Heter Joakim! Jag: Heter Knappast Joakim! Ner: Har ett namn som börjar på en konsonant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ^Heter inte Joakim < Jag mitt namn börjar på en konsonant (J) v Har ett namn som börjar på en vokal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Upp:Heter knappast Joakim.. Jag:Mitt namn börjar på en konsonant...och att jag är tillbaka! Ner:Bråkat med folk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg